Arkib : MyVo1ce : Kenyataan Media 1AGENDA




Wednesday, 23 November 2011 09:15 Admin


Untuk makluman rakan-rakan dan para sahabat Blogger semua, Konvensyen Media Sosial 1Malaysia (KMS1M) adalah program Pertubuhan Agenda Sosial Media 1Malaysia (1AGENDA) dan bukan diinisiatifkan oleh mana-mana Kementerian seperti yang didakwa oleh sesetengah pihak.


Logo MyVo1ce


YB Dato' Mohd Sharkar dilantik Pengerusi kerana kapasiti beliau sebagai EXCO IT Negeri Pahang merangkap Ahli Kehormat Kelas Pertama 1AGENDA. YB Dato’ Sharkar juga menepati kriteria kerana beliau bergiat serius di dalam facebook, twitter mahupun blog.

Saya sendiri selaku Pengerusi Jawatan kuasa Peserta dan Pendaftaran, terlibat secara langsung dengan kehadiran Peserta dan Tetamu. Saya mengaku terdapat keciciran di dalam menyenarai pendekkan tetamu jemputan.

Untuk makluman, kebanyakan yang dijemput (rakan-rakan Blogger) adalah melalui sms dan bbm.

Saya memohon maaf jika terdapat keciciran dan inisiatif melancarkan MyVo1ce adalah untuk memastikan mesej dan networking jentera perlaksaan 'psiwar' pro BN digerakkan secepatnya.

Tidak terlintas untuk 'sideline'kan sesiapa dan mengakui ianya adalah kesilapan dan salah faham semata-mata.

1AGENDA mengiktiraf Semua rakan Penulis dan penggiat media sosial terutama rakan-rakan yang telah lama berjuang menulis untuk membantu mempertahan kan dasar-dasar Kerajaan BN yang kita kasihi.

Sesuai dengan pengiktirafan YAB Perdana Menteri Dato’ Sri Najib kepada semua Penggiat Media Maya sebagai ‘new army' untuk Barisan Nasional, saya menyeru agar kita semua (Penggiat Media Maya) untuk bersatu dan bersama-sama ‘turun padang’ untuk menyampai kan maklumat tepat dan cepat sekaligus menafikan kepalsuan dan pembohongan yang dilakukan oleh pihak tidak senang melihat kejayaan Gagasan 1Malaysia.

Saya juga mengambil kesempatan ini untuk membetulkan kekeliruan berikutan kehadiran YB Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Utama Rais Yatim pada Majlis ini adalah di atas jemputan Jawatan kuasa dan bukannya sebagai Penganjur. Program ini berkait dengan Kementerian berkaitan yang mengawal selia media sosial.

Harap Maklum. Sekian dan Was salam.


Zul Azhar bin Cha
Yang Di Pertua

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Archives

Search This Blog